Dvoustranný návěs krampe BBS 500
Také model BBS 500 s korbou o délce 5 m je možno objednat s dvoustranně sklápěnou korbou, kde ovládání postranic probíhá hydraulicky z kabiny traktoru. Model BBS 500 je vybaven parabelicky odpruženými nápravami o nosnosti 20 t s brzdovými bubny 406 x 120 mm a nosníkem náprav 100 mm. Korba je zhotovena z plechu o tlouštce 4 mm. Vše je na voze uděláno tak, aby se návěs dal tahat traktorem o výkonu okolo 100 k.
Dvoustranný sklápěč Krampe BBS 550
Model návěsu Krampe BBS 550 patří konstrukčně do vyšší skupiny návěsů, které jsou standardně vybaveny parabelicky odpruženými nápravami s nosností 24 t a většími brzdovými bubny 406 x 140 mm a nosníkem náprav 110 x 110 mm. Podobnými nápravami s dynamickou stabilizací jsou vybaveny i návěsy řady BB 600,650 a 700. Dvoustranné provedení vozu umožňuje větší universalitu při sklápění v podniku výkupu. Délka korby 5,5 m vyhovuje do strany téměř všem násypným košům pro nákladní automobily. Model BBS 550 s nástavkami 60 cm pojme až 26 m3 obilí a s traktorem o výkonu okolo 140 k je ideální prostředek pro moderní dopravu.
Dvoustranný sklápěč Krampe BBS 600
Model návěsu BBS 600 v dvoustranném provedení patří mezi univerzální návěsy, který svou velikostí přesahuje velikost téměř všech tuzemských výrobců návěsů. již ve standardu je vybaven profi technikou jako jsou parabelicky odpružené nápravy s nosností 24 t s dynamickým vyrovnáváním, robustním rámem, brzdovými bubny 406 x 140 mm s větším ložiskem a řadou dalších věcí, jako je jedinečná korba Big Body s tlouštkou stěn 4 mm . Ta je v dvoustranném provedení vybavena hydraulickým odjištěním a zajištěním korby, přičemž pro zajištění korby pomáhají dva velké magnety. U výrobků Krampe je vždy něco co se odlišuje od konkurence. Návěs BBS 600 se velice lehce táhne a je potřeba menší traktor než u konkurenčních návěsů.
Dvoustranný sklápěč Big Body 650 S
Řada návěsů s dvoustranným sklápěním Big Body byla uvedena na trh v roce 2007. Dvoustranné návěsy firmy Krampe vycházejí konstrukčně z osvědčené řady Big Body, Stranové sklápění bylo velice šikovně uděláno. Na rozdíl od ostatních konkurentů se odjištění a zajištění postranic provádí hydraulicky z kabiny traktoru. Při zavírání korby se postranice \"přicucne\" k rámu pomocí dvojice magnetů. Korba Big Body je dělána z plechu 4 mm. Podlaha je z jednoho kusu, postranice také. Typickou vlastností Krampe návěsů je robustní zadní čelo s hákovým zajištěním a zásobníkem na stlačený dusík. Pro zvýšení stability při sklápění dozadu je vůz BBS 650 vybaven hydraulickým podepřením zadní nápravy. Hydraulické válce se vysouvají automaticky po zvednutí korby. Verze BBS ž50 má délku korby 6,5 m, postranice o výšce 1,52 m. Základní objem je 24 m3 se senážními nástavbami 60 cm má pak korba objem 31 m3 Krampe u řady Big Body montuje standardně zesílené 24 t pružiny s bubny o šíři 140 mm. Na přání se dodává řiditelná náprava ADR nebo BPW. Následně jsou nosníky náprav místi 110 mm o velikosti 140 mm nebo 150 mm. U firmy Krampe je zákazník král. Je možno si vybrat ze širokého příslušenství náprav a pneumatik, včetně ráfků 26,5 palců a 30,5 palců.
Dvoustranný návěs Krampe BBS 700
Dvoustranné provedení návěsu BBS 700 představuje absolutní extratřídu v oboru. Korba o délce 7 m a postranice o výšce 1,52 m zaručují v obilí naložení 19,5 t obilí. V senáži lze použít navíc nástavky o výšce 60 cm nebo 80 cm a zvýšit tak objem korby až na 40 m3. Ve spojení s řiditelnou nápravou ADR/Gigant montuje firma Krampe na vozy BBS 700 parabelické pružiny s nosností 32 t, nosníky náprav mají rozměr 140 x 140 mm a brzdové bubny 406 x 140 mm. Díky tomu se odlišuí výrazně od konkurence, která používá slabší komponenty. Standardem výbavy je automatické podepření zadní nápravy pomocí hydraulických válců, které je standardní u modelu BB 650 a 700. U vozu je možno použít pneumatiky 600/55-26,5\" Michelin nebo Alliance v radiálním provedení,které snižují spotřebu soupravy na poli i na silnici.